مدیرعامل شرکت ساخت وتوسعه زیربناهای حمل ونقل: صرفه جویی یک هزار و 307 میلیارد ریالی مصرف سوخت با احد

 مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: صرفه جویی 385 میلیارد ریالی در مصرف بنزین و 922 میلیارد ریالی در مصرف گازوییل از جمله مزایای احداث آزادراه مراغه - هشترود است.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، علی نورزاد افزود: جاده دو بانده مراغه - هشترود یکی از جاده های مواصلاتی پرخطر کشور محسوب می شود و احداث آزادراه مراغه - هشترود نقش مهمی در ایمن شدن این مسیر دارد.
معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: آزادراه مراغه - هشترود از شهرستان هشترود آغاز و از طریق کمربندی جنوبی مراغه به بزرگراه تبریز- میاندوآب و استان کردستان متصل می شود.
نورزاد این آزادراه را از پروژه های اولویت دار دولت دانست و گفت: اولویت ما نیز تسریع در اجرای عملیات قطعه 2 آزادراه مراغه - هشترود است و به منظور احترام حقوق شهروندان نسبت به پرداخت هزینه های تملک اراضی این محدوده دستور تسریع داده شده است.
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور با اشاره به پیشرفت فیزیکی 18 درصدی این آزادراه افزود: به منظور اجرای این پروژه تا کنون 410 میلیارد ریال هزینه شده و پیش بینی می شود برای تکمیل آن به 10 هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
وی کاهش 8 کیلومتری مسیر، کاهش 24 دقیقه ای زمان سفر برای وسایل نقلیه سبک و 43 دقیقه ای برای وسایل نقلیه سنگین، 353 میلیارد ریال ناشی از صرفه جویی در زمان سفر، 385 میلیارد ریال صرفه جویی ریالی مصرف بنزین و 922 میلیارد ریال در مصرف گازوییل را از جمله مزایای احداث آزادراه مراغه- هشترود عنوان کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 23 تير 1395برچسب:, | 13:31 | نويسنده : شهروند مراغه ای |